Термін дії квитка на поїзд
Термін електронного квитка починається від самого початку його придбання і до граничного терміну викупу.
Тобто, ви купуєте квиток у нас на сайті Avtovokzal.com.ua і маєте право його обміняти в касах на діючий для поїздів проїзний документ.
У терміни, як за 15 хвилин до відправлення вашого поїзда, так і відразу після оплати замовлення онлайн.
Броньований квиток можна буде викупити в терміни передбачені «Укрзалізницею». При складі бланка замовлення на квиток з бронью система автоматично вибиває граничний термін викупу квитка. Значить що, Ви можете викупити свій квиток одразу після оплати онлайн броні і до терміну, встановленого в замовленні.
Терміни можна буде дивитися на сайті Avtovokzal.com.ua в розділі «МІЙ КВИТОК».
Такий проїзний документ, діятиме одразу, після отримання його на касі і до Вашого кінцевого пункту прибуття.
Терміни дійсності квитка можна продовжити лише у разі:
1.Якщо Ви спізнилися на поїзд з вини залізниці в пунктах пересадки транспорту.
2.Якщо Вам не надали того місця, який вказаний був в квитку.
Дія квитка подовжують коли:
1.Пассажір запізнився на поїзд і заявив про це в перебігу 3 годин після відправлення його рейсу.
2 Пасажир потрапив до лікарні, за станом здоров'я або нещасного випадку. І не пізніше 10 діб після одужання пред'явив довідку з медичного закладу і свій квиток.
Важливо, при обміні / поверненні квитка!
Ваш квиток складається з двох частин: вартості і плацкарти.
Плацкарта - складова частина квитка, в якій вказується певне місце у вагоні, яке Ви повинні зайняти. Плацкарта оформляється як разом із квитком, так і окремо. Така частина затребувана для компенсування витрат на підготовку рейсу та обслуговування вагона.