Автобуси

Автобуси

У цьому розділі: Квитки на автобус, розклад автобусів, інформація про автовокзали. Все що необхідно для подорожі на автобусі.

Поезда

Поїзди

У розділі: Квитки на поїзд, розклад поїздів, правила , інформація по залізничному транспорту

Актуальний розклад автобусів відобразиться після заповнення форми!

Форма дозволяє дізнатися про розклад усіх перевізників, як по Україні так і міжнародних рейсів. Відображені під формою рейси є акційними пропозиціями від перевізників і має обмеження за часом!

Історична довідка 

У повоєнні роки організацію перевезень вантажів і пасажирів в області здійснював Київський Облавтотранс. Протягом минулих років відбулося багато змін і реорганізацій в системі автотранспортного забезпечення. Це організація автотранспортних контор і транспортно-експедиційних агентств встановленням контрольно-диспетчерських постів на дорогах районів і реорганізація авторот в таксомоторні парки, потім об'єднання всіх структур, а в грудні 1975 року в Київське обласне виробниче управління автотранспорту. 

Відповідно до розпорядження Ради Міністрів УРСР, наказу Міністерства автомобільного транспорту в грудні 1982 року на базі майна Київського обласного управління автомобільного транспорту створені Київське обласне управління вантажного автотранспорту та Київське обласне управління пасажирського автотранспорту. 

У липні 1986 Київське обласне управління пасажирського автотранспорту перетворено в Київське обласне управління автомобільного транспорту. 

 На базі ліквідованих Київського обласного управління вантажного транспорту та Київського обласного управління автомобільного транспорту згідно наказу Міністерства автомобільного транспорту УРСР від 29.12.1987 р. № 283 за рішенням Київської обласної Ради народних депутатів від 25.01.1988 р. № 25 було створено Київське державне виробниче об'єднання автомобільного транспорту Минавтотранс УРСР. 

До складу Київського державного виробничого об'єднання автотранспорту увійшли: Баришівське, Білоцерківські (вантажів і пасажирів), Бориспільське, Бородянські (пасажирів і вантажів), Броварське, Володарське, Васильківські (пасажирів і вантажів), Богуславські (пасажирів і вантажів), Боярське, Димерське, Ірпінське , Іванківське, Макарівське, Миронівське, Обухівське, Поліське, Переяслав-Хмельницьке, Сквирське, Таращанське, Тетіївське, Ставищанське, Фастівські (пасажирів і вантажів), Яготинське автотранспортні підприємства, Київське транспортно-експедиційне підприємство, Ірпінська станція технічного обслуговування, Київське обласне об'єднання автобусних станцій 13299, Київське обласне ремонтно-будівельне управління. 

Згідно постанови Ради Міністрів УРСР від 22.07.1988 № 195 та наказу 

  Міністерства транспорту УРСР від 27.07.1988 № 3 на базі підприємств і організацій Київського державного виробничого об'єднання автотранспорту, було створено Київське Територіально-виробниче об'єднання автомобільного транспорту, Української державної корпорації автомобільного транспорту Мінтрансу УРСР (наказ директора об'єднання від 27.09.88 р. № 129) . 

У підпорядкування об'єднання окрім перелічених, увійшли Згурівське, Кагарлицький, Рокитнянське, Славутицьке автотранспортні підприємства. 

  Згідно наказу Міністерства транспорту України від 19.09.1997 р. № 339 у зв'язку з виходом із складу Київського усіх підприємств, за винятком автобусних станцій, Київське обласне підприємство автобусних станцій 13299 з 01.01.1998 року було реорганізоване в структурний підрозділ Київського територіально-виробничого об'єднання автотранспорту . 

Київське обласне підприємство автобусних станцій 13299 у 1998 році увійшло до складу Київського державного виробничого об'єднання автомобільного транспорту (з 1989 р. - Київського територіально-виробничого об'єднання автотранспорту). 

  Київське обласне автотранспортне управління створене в січні 1999 року відповідно до наказу Міністерства транспорту, на базі майна Київського територіально-виробничого об'єднання автомобільного транспорту. 

У лютому 2005 року відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України Київське обласне автотранспортне управління реорганізовано шляхом виділення з його складу майна автостанційного комплексу і створене на його базі державне підприємство "Київпассервіс". У вересні 2005 року, управління було реорганізоване шляхом його приєднання до державного підприємства "Київпассервіс" і встановлено, що ДП "Київпассервіс" є правонаступником всіх майнових прав та обов'язків ДП ​​"Киїоблавтоуправління". 

Державне підприємство "Київпассервіс", є державним унітарним підприємством і діє як державне комерційне підприємство, яке засноване на державній власності і входить до сфери управління Міністерства транспорту України і підпорядковане Державному департаменту автомобільного транспорту України. 

ДП "Київпассервіс" створено відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України № 54 від 24.02.2005 р. "Про створення державного підприємства" Київпассервіс "на базі майна автостанційного комплексу Київського обласного автотранспортного управління і є правонаступником частини його майнових прав і обов'язків відповідно з розподільним балансом.