Історична довідка
У повоєнні роки організацію перевезень вантажів і пасажирів в області здійснював Київський Облавтотранс. Протягом минулих років відбулося багато змін і реорганізацій в системі автотранспортного забезпечення. Це організація автотранспортних контор і транспортно-експедиційних агентств встановленням контрольно-диспетчерських постів на дорогах районів і реорганізація авторот в таксомоторні парки, потім об'єднання всіх структур, а в грудні 1975 року в Київське обласне виробниче управління автотранспорту.
Відповідно до розпорядження Ради Міністрів УРСР, наказу Міністерства автомобільного транспорту в грудні 1982 року на базі майна Київського обласного управління автомобільного транспорту створені Київське обласне управління вантажного автотранспорту та Київське обласне управління пасажирського автотранспорту.
У липні 1986 Київське обласне управління пасажирського автотранспорту перетворено в Київське обласне управління автомобільного транспорту.
На базі ліквідованих Київського обласного управління вантажного транспорту та Київського обласного управління автомобільного транспорту згідно наказу Міністерства автомобільного транспорту УРСР від 29.12.1987 р. № 283 за рішенням Київської обласної Ради народних депутатів від 25.01.1988 р. № 25 було створено Київське державне виробниче об'єднання автомобільного транспорту Минавтотранс УРСР.
До складу Київського державного виробничого об'єднання автотранспорту увійшли: Баришівське, Білоцерківські (вантажів і пасажирів), Бориспільське, Бородянські (пасажирів і вантажів), Броварське, Володарське, Васильківські (пасажирів і вантажів), Богуславські (пасажирів і вантажів), Боярське, Димерське, Ірпінське , Іванківське, Макарівське, Миронівське, Обухівське, Поліське, Переяслав-Хмельницьке, Сквирське, Таращанське, Тетіївське, Ставищанське, Фастівські (пасажирів і вантажів), Яготинське автотранспортні підприємства, Київське транспортно-експедиційне підприємство, Ірпінська станція технічного обслуговування, Київське обласне об'єднання автобусних станцій 13299, Київське обласне ремонтно-будівельне управління.
Згідно постанови Ради Міністрів УРСР від 22.07.1988 № 195 та наказу
Міністерства транспорту УРСР від 27.07.1988 № 3 на базі підприємств і організацій Київського державного виробничого об'єднання автотранспорту, було створено Київське Територіально-виробниче об'єднання автомобільного транспорту, Української державної корпорації автомобільного транспорту Мінтрансу УРСР (наказ директора об'єднання від 27.09.88 р. № 129) .
У підпорядкування об'єднання окрім перелічених, увійшли Згурівське, Кагарлицький, Рокитнянське, Славутицьке автотранспортні підприємства.
Згідно наказу Міністерства транспорту України від 19.09.1997 р. № 339 у зв'язку з виходом із складу Київського усіх підприємств, за винятком автобусних станцій, Київське обласне підприємство автобусних станцій 13299 з 01.01.1998 року було реорганізоване в структурний підрозділ Київського територіально-виробничого об'єднання автотранспорту .
Київське обласне підприємство автобусних станцій 13299 у 1998 році увійшло до складу Київського державного виробничого об'єднання автомобільного транспорту (з 1989 р. - Київського територіально-виробничого об'єднання автотранспорту).
Київське обласне автотранспортне управління створене в січні 1999 року відповідно до наказу Міністерства транспорту, на базі майна Київського територіально-виробничого об'єднання автомобільного транспорту.
У лютому 2005 року відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України Київське обласне автотранспортне управління реорганізовано шляхом виділення з його складу майна автостанційного комплексу і створене на його базі державне підприємство "Київпассервіс". У вересні 2005 року, управління було реорганізоване шляхом його приєднання до державного підприємства "Київпассервіс" і встановлено, що ДП "Київпассервіс" є правонаступником всіх майнових прав та обов'язків ДП "Киїоблавтоуправління".
Державне підприємство "Київпассервіс", є державним унітарним підприємством і діє як державне комерційне підприємство, яке засноване на державній власності і входить до сфери управління Міністерства транспорту України і підпорядковане Державному департаменту автомобільного транспорту України.
ДП "Київпассервіс" створено відповідно до наказу Міністерства транспорту та зв'язку України № 54 від 24.02.2005 р. "Про створення державного підприємства" Київпассервіс "на базі майна автостанційного комплексу Київського обласного автотранспортного управління і є правонаступником частини його майнових прав і обов'язків відповідно з розподільним балансом.